Successen

AeronAdvies richt zich op MKB-bedrijven. Wij zijn uw partner in marketing en communicatie. Onder andere onderstaande partijen gingen u al voor. 
AeronAdvies ontwikkelt hiernaast continue lesmateriaal voor Hogescholen. Vakken die we ontwikkelen hebben te maken met online marketing, social media en conceptual thinking. Ons team adviseert, traint en draagt zorg voor toetsing. 
Hiernaast verzorgd AeronAdvies ook trainingen op maat, op het gebied van social media, media-advies en public relations. Een paar van onze klanten:
Wilt u weten of we ook in uw branche actief zijn (geweest)? Neem dan even contact met ons op. 

===
AeronAdvies heeft al veel onderzoeken gedaan. We hebben hierdoor werkbare standaarden ontwikkeld die toegespitst worden op de situatie van uw bedrijf. Naast onderzoeken voor onze klanten doet AeronAdvies ook zelf onderzoek, om de tijdgeest te snappen en om u altijd met advies van dienst te kunnen zijn. AeronAdvies biedt kortom:“de kritische blik van een buitenstaander, het oor van een vriend”

Uiteraard zijn deze onderzoeken uit te breiden met een compleet marketing (actie) plan. We doen voor u kwalitatief onderzoek en stellen hierbij de wensen en behoeften van u en uw doelgroep centraal. Door het onderzoek te gebruiken in uw bedrijfsvoering kunt u uw omzet en winst vergroten alsook meer klanten aantrekken.




Recente onderzoeken van AeronAdvies:

Hoe kan je jezelf verkopen als een merk? HR-management en Marketing gemixt! 
Drie vragen die beantwoord worden zijn:
- Hoe wordt je een 'thought leader'?
- Hoe wordt je 'top of mind' in jouw netwerk?
- Hoe zet je 'social media' succesvol in?

Hoe moeten bedrijven reageren op negatieve user generated content in de ogen van consumenten om een bedrijfscrisis te voorkomen? 
Onderzoek - in samenwerking met de Universiteit Twente - naar online crisis communicatie. Er is een verschil gemaakt tussen hedonic (gevoels-) en utilitarian (praktische) producten. Doel is om de impact van een negatief bericht zo klein mogelijk te laten zijn voor het bedrijf. In deze studie komt naar voren hoe een bedrijf dit kan realiseren.

Hoe kunnen kinderen beschermd worden tegen de gevaren van internet?
Onderzoek van AeronAdvies - in samenwerking met de Universiteit Twente - naar het internetgebruik van kinderen. In het rapport komen de positieve en negatieve kanten van internetgebruik voor deze doelgroep naar voren. Ook behandelt het rapport hoe de kinderen beschermd kunnen worden tegen de negatieve aspecten van het internet en wie deze bescherming moet bieden. Het rapport is geschreven in het Engels en is gratis te lezen.
Internetgebruik basisschoolkinderen
AeronAdvies is - in samenwerking met Cyberpesten De Baas en Mijn Kind Online - actief geweest met een participatief onderzoek op een basisschool om te achterhalen wàt kinderen online doen en waarom ze het doen. Hierbij geven de kinderen aan wat hun docent dient te weten over hun internetgebruik om ze hierbij eventueel te ondersteunen.

Onderzoek naar starten met ondernemerschap in turbulente tijden 
In samenwerking met TuBerlin, Higher School of Economics in Moscow en de Twente University is onderzoek gedaan naar dit onderwerp. Wilt u hierover informatie ontvangen, neem dan contact op via info@aeronadvies.nl of bel ons.

Onderzoek naar User Generated Content (UGC) en de mogelijk invloed op bedrijven 
In samenwerking met de Universiteit Twente is onderzoek gedaan naar het begrip User Generated Content (UGC) en de mogelijke invloed hiervan voor bedrijven. Het onderzoek betreft een startpunt naar een groter onderzoek waarin verschillende bedrijfsstrategieën getest kunnen worden.