MKB marketing

U werkt waarschijnlijk met de vier P's van de marketing: product, prijs, plaats, promotie. Alles in dienst voor uw organisatie: een hogere winst, omzet en/ of meer kanten. Daar kunnen en moeten we er tegenwoordig drie aan toevoegen: 
  • Personal Branding (personeel) 
Alle mensen die direct of indirect betrokken zijn bij uw product of dienst. Door middel van persoonlijke en gerichte PR-campagnes en/of Personal Branding, laten we deze mensen voor uw bedrijf werken. Meer tevreden werknemers zorgen voor een betere sfeer in uw bedrijf. Daarnaast, zeker in mensgerichte organisaties en business-to-business, kan gerichte personal branding effectief veel opleveren. Wij verzorgen complete Personal Branding (LinkedIn) trainingen en adviseren u en uw medewerkers welke (online) kanalen het beste ingezet kunnen worden. 

  • Customer Journey (proces) 
Wat zijn de procedures, activiteiten en protocollen waarmee uw klant te maken heeft bij uw organisatie? Kortom: hoe ziet uw klantreis eruit? Wij maken de customer journey inzichtelijk voor webshops, horeca-ondernemingen maar bijvoorbeeld ook voor de bakker om de hoek. Dit door gerichte interviews, geschikte focusgroepen of kwantitatieve enquêtes. Soms kan er na analyse door kleine ingrepen, de klantreis worden verbeterd. Het resultaat mag u raden: een tevreden klant wordt eerder een loyale klant. Wij brengen uw klantreis graag in kaart en gaan samen met u onderzoeken waar verbeteringen mogelijk zijn. 

  • Sensory Marketing (physical evidence) 
Ontwerp, inrichting, decoratie en verlichting hebben invloed op de kwaliteits- en klantbeleving van de klant. Door middel van gerichte en efficiënte zintuigenmarketing kunnen we deze beleving omhoog krijgen. Wij verstrekken u graag succesvolle voorbeelden die u zelf kunt gaan integreren. 

Wilt u meer informatie over gerichte marketing campagnes, neem dan contact met ons op via marketingcampagnes@aeronadvies.nl